Prawdopodobnie każdy z nas kiedyś wynajmował pokój w hotelu, motelu, pensjonacie czy mieszkaniu studenckim. Niejednokrotnie tuż po wejściu do takiego pomieszczenia czuliśmy się niekomfortowo przez nieprzyjemne zapachy z wnętrza. Zapach dymu papierosowego, wilgoci w łazience, woń stęchlizny unosząca się z dywanu czy łóżka, czy zapach starych mebli po otwarciu szafy. Zastanawiamy się wtedy, ile osób było tu przed nami, co robili i dlaczego. Pobyt w takim pokoju nie będzie ani przyjemny, ani też nie wypoczniemy porządnie, zawsze będzie nam przeszkadzał niechciany zapach.
 
Same zapachy to jedynie czubek góry lodowej. To tylko symptom gorszego zjawiska. Procesy gnilne, fermentacji, to one odpowiadają za większość niemiłych woni. Zapach wilgoci - zarodki grzybów i pleśni, stęchlizna w szafie czy na dywanie - może sygnalizować obecność pleśni czy bakterii. A te, odpowiedzialne za różnego rodzaju infekcje, mogą być zagrożeniem dla homeostazy naszego organizmu.

Nie zapominamy o alergenach: grzyby, pleśń, roztocza w kurzu. Już 30 % społeczeństwa w Polsce cierpi na alergie - to już  choroba cywilizacyjna. I jak w każdej chorobie, lepiej jest niszczyć źródło/przyczynę, niż gasić jego skutki. Klient, przebywając w pokoju hotelowym, gdzie zapomina się o niszczeniu alergenów, narażony jest na niespodziewane wystąpienie objawów uczulenia, np. na kurz, czy pleśń. Zamiast wypocząć i miło spędzić czas, pobyt w hotelu będzie źle wspominany.

Rotacja ludzi w pokojach hotelowych, motelach, pensjonatach jest bardzo duża. Przenosimy wirusy i bakterie, które pozostają na długo po naszym wyjeździe.
Pokoje są często sprzątane, ale ciężko jest szybko i bezproblemowo zdezynfekować pomieszczenie dla nowego klienta.

Zatem,  w jaki sposób oczyścić i odświeżyć pokój hotelowy?

Nasza odpowiedź: ozonowanie

Jest to metoda szybkiej i trwałej likwidacji zapachów w pomieszczeniu oraz niemal stuprocentowej dezynfekcji powietrza oraz wszystkich powierzchni z drobnoustrojów (bakterie, wirusy, grzyby, alergeny).
Po zabiegu pozostaje tylko świeży zapach, podobny po powietrza po burzy.
Klient będzie czuł się komfortowo, i mógł w pełni korzystać z wypoczynku.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Przeczytaj całość.